2010-09-03
 17:52:19

Om du aldrig provat hur kan du då vara säker

För att jag lyssnar på denna underbara låt just nu. Sitter också hemma hos Stina och tjejerna gör sig vackra och jag är så jäkla naturligt vacker att jag inte behöver fixa mig.
Nej så får man ju inte skriva i Sverige. Så  OMMMMGG JAG BARRA SKOJA jag är sjuuukt fuuuullll ju!!!! dahhhhh


Nej sån är jag inte heller, nu vet jag inte vad jag är. Lite sådär identitetsförvirring som pskykologilärare Anders hade sagt.

Sen blir det feddefest som Jenny hade sagt.

Och i veckan ska jag planka en låt till ensamblen.....Och jag vet inte hur det ska gå till. Men det löser sig, det gör det alltid.

Nu kom feffs in i rummet och gungar till timbuktu och tar på sig lite deo.

Hejdå trevlig helg



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: