2010-09-18
 21:09:47

tjarå

Gårdagen spenderades först med att skriva klart projektplanen, det kommer bli skitbra tror jag. Men så säger ju alla sen sitter man där i sista veckan och har inte åstadkommit någonting. Nej jag hoppas inte det blir så för oss, utan att det verkligen blir något av det. Tillbaka till gårdagen, så fortsatte kvällen med party hos Rebecca tillsammmans med bjärnumsfolket. Följde tyvärr inte med ut i brist av pengar. Vaknade upp i önnestad och åkte sedan hem tillsammans med världens mest korkade busschaffis. Han bestämde sig för att åka från busshållplatsen i önnestad fem minuter tidigare. Vilket jag faktiskt tänkte, det var ju lite dumt tänk om det kommer fler? (Även om det bara var jag på bussen just då) Iallafall, sedan kommer vi till Färlöv och då sitter det jag och två andra snubbar på bussen och busschaffisen ropar ut i högtalarna till oss att han åkte fem minuter tidigare från önnestad, så nu var vi tvungna att vända och åka tillbaka till önnestad ifall det var någon som skulle ha varit med på bussen....

Dagens trögaste handling går till honom.

Resten av denna dagen har gått åt att göra ingenting, eller jo spelat Mario och inte så mycket mer. Imorgon väntar en massa skolarbete som jag helst vill glömma bort, men jag får tänka på att jag snart åker iväg.


en snuskbild


Levin
PUBLICERAT: 2010-09-19, 13:11:51

Snacka om korkad busschafför xD haha.. jaja alla kan inte va så smarta som jag!! ^^



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: