2010-09-09
 22:33:28

torsdagen innan fredagen

Lyssnar på regina spektor, undrar varför jag inte lyssnat på henne innan?

Idag har jag haft sovmorgon till 11 åkte in till stan och käkade i matsalen med Johanna. Denna veckan har matsalen faktiskt haft ett tema, potatis. Det har varit någon form utav potatis hela veckan, sjukt spännande. Varierande kost sådär mmmmm. Sedan hade vi textil i cirkus en och en halv timme. Sedan var det dags för terminens första es-konsert, och nu går vi ju i trean så då har tvåorna tagit över ansvaret för es-konserterna. Det var helt okej, dock inte så bra scentekniker, men det blir nog bättre. haha precis som om jag är världsbäst på scenteknikeri (nytt ord).

Efteråt åkte jag och jojjan hem till mig och försåg mig med träningskläder, åkte tillbaka till stan och käkade och sedan blev det afrodans. Väldigt roligt. På hemvägen blev jag arg på mamma för hon är en dum körlärare. Orkar inte förklara. Missade idol och nu sitter jag här nyduschad och luktar gott. hehehe. Är lite hungrig insåg jag nu... Det känns som jag bara berättat om mat i detta inlägg.

Naaaaje. Ska nog gå och lägga mig nu snart, ska bara kolla när jag börjar imorgon. Ska vara Jan björklund imorgon på svenskan kul.. Sedan ska vi gör små filmer på nutida konsten. Med leksaker som skådisar. Hehe tar man bort s:et blir det kådisar.. he he he, det var inte ens roligt. Jag är för irriterad på min mamma och för trött för att vara på bra humör just nu. Godnatt Kul med så många kommentarer, jag blir överlycklig.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: