2011-04-11
 22:00:46

Måndag

TJA
Idag är det måndag igen. Men det har varit en bra måndag, inte för jag gjort någonting vettigt egentligen. På svenskan gick vi igenom en massa gamla nationella prov. Sedan gjorde vi ingenting på religionen för vi skulle arbeta på vår judendomuppgift. Men det blev ju inte så nej.. Men gitarrlektionen gick bra idag måste jag säga. Pär (Per?) är så snäll. Hur som haver sedan satt vi mest på lillatorg resten av dagen, Tydligen lanserades city tidningen idag i Kristianstad en sisådär 5 gånger och tyckte vi skulle hoppa hopprep med dem.
Sedan hade vi naturkunskap och jag tror Johannes blev arg på mig på riktigt idag. Förlåt.
Kom hem och skrev EN SIDA PÅ MIN ENGELSKA UPPSATS!! Det låter som jag är stolt. Det är jag inte, jag satt säkert 3-4 timmar och det var det enda jag lyckades åstadkomma. Nu ska jag skicka in min naturkunskap. Och sedan sova och glömma bort min psykologilektion imon då jag fortfarande inte har analyserat mitt fall.
Fan alltså varför lägger alla lärare allt innan ett lov.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: