2011-04-05
 20:15:50

Tisdag

Hejhej
Jag sitter här i köket och skriver på min naturvetenskapsexamenuppgift. Mmm jag vill att det ska vara ett ord. Det är riktigt kul. Nej.

Jag förstår inte vad det är med lärare och feta examen uppgifter/uppsatser. Ja det är skitkul att sitta på lektionerna och ha genomgång efter genomgång för att sedan samla allt vi har gått igenom för att skriva en jättestor uppgift som betyder i princip allt för betyget i det ämnet.

Förrutom den här naturkunskapsuppgiften måste jag tills nästa vecka bli klar med en Engelska C uppsats och ett fett arbete i Religion.

Och då har jag prioriterat bort andra läxor såsom, musikhistoria, psykologi, sång, gitarr och fan och hans moster.

Men jag är lycklig för om cirka en vecka åker jag till Mexico.

Någon som inte är lycklig är min lillebror. Han går runt och gråter för att glassbilen inte kom till vår gata idag. Men jag förstår honom.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: