2011-08-02
 20:44:45

Tillbaka till verkligheten

Ja egentligen är jag för trött för att blogga någonting. Men gör jag inte det nu kommer det helt enkelt aldrig bli av. Och det vill jag ju inte utsätta mina sjukt många läsare för. Neeeej.
Jag kom hem från Alanya i söndags och försöker fortfarande ta igen en veckas sömn. Det är därför jag är så trött. Men det var definitivt värt det för hur jävla kul har inte Alanya veckan varit? Jag menar förra året var jag på Kreta och trodde aldrig att jag skulle ha lika kul som jag hade haft där. Men ack så fel jag hade.
Jag vill inte gå in på några detaljer kan väl säga lite sådär klischit (?) "What happens in Alanya stays in Alanya"
Dessa två dagarna som gått sen jag kom hem har jag legat på stranden och försökt hålla kvar brännan. Imorgon blir det Malmö, och till helgen blir det besök från mina släktingar från stockholm och sedan avslutning på M&M på lördag.
Så förhoppningsvis överlever jag denna veckan utan några större ångest attacker över att vara hemma igen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: