2011-08-10
 12:10:19

Trevlig morgon

Jag fick en trevlig överraskning nyss. Pappa sa till mig igår att jag var tvungen att plocka undan alla mina grejer som står överallt i hela huset då städfirman kommer imorgon. Det betydde att jag var tvungen att ställa mina presenter från studenten någon annanstans än i hallen där dem stått sedan jag fick dem (det jag inte kunde ha någon användning förtillfälligt det vill säga) Så medans jag lägger alla presenter i en kasse och lägger undan korten hittar jag ett presentkort på kicks.
Och det roliga är att jag har haft en svag aning om att jag fått ett presentkort därifrån, men eftersom jag var ganska onykter när jag öppnade presenterna och inte hittat det förrän nu så har jag trott att jag bara drömt att jag fått ett. Så det var ytterst spännande. Ungefär som när jag hittade min sån vin-termos som jag fick utav Erik och Sigrid, fylld med vin. Inget minne av det heller. Bra dag, studenten alltså. Borde egentligen kanske öppnat presenterna dagen efter.
Nu ska jag fortsätta med undan plockandet.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: