2011-02-04
 08:47:39

Godmorgon

Jag sitter i skolan och ska försöka reda ut Elsa Beskow, orkar verkligen inte.

Hur som haver (jag skriver det ganska ofta har jag insett) idag ska jag recensera två saker.

Nr 1. Provost schampoo och balsam. Enligt reklamen (ni har sett den där där dem tar vatten i två provrör och det ena ser man att vattnet är färgat av den röda hårfärgen= vanligt schampoo och sen det andra provröret är helt glasklart vatten = Provost schampoo) ja jag kan tala om att det inte funkar, inte för jag trodde det heller men det positiva är att det luktar väldigt gott, citrus-aktigt luktar schampoo och balsamet har jag inte riktigt rett ut vad det luktar, men gott luktar det.

Nr 2. Tisdagarna med Morrie. Jag måste säga att jag inte tyckte den var särkilt underbar som alla andra tycker. Den var så förutsägbart, hela grejen med "gubben-med-så-många-visdomsord-och-vackra-citat" och "grabben-som-är-tuff-inte-kan-gråta" jag kände att det var inte direkt något att hurra för, skådespelarna var duktiga, men handlingen får inte mer än ett okej.

Nu ska jag gilla alla statusar på fb. puss till Matilda (vildi)


vildi
PUBLICERAT: 2011-02-04, 08:50:40

pussss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: