2011-02-02
 19:21:46

kräk

Jag skulle kunna kräka på mig själv just nu. Är riktigt förbannad på mig själv. Tänker att det kommer kännas bättre av att dela med mig lite av mitt elände.

Jag har svinmycket skolarbete att göra. Jag har haft tre dagar på mig att göra det, men har jag gjort något vettigt? Svar: Egentligen inte, om man inte räknar med att jag faktiskt gjorde klart alla mina uppgifter till nutida konsten, men av någon anledning räknas inte det just nu. Jag har en slutdokumentation att skriva, jag är inte ens klar med mitt projekt. Jag vill bara ta hela projektet och stoppa upp någonstans. Nästa ångestframkallande uppgift är examensarbetet i svenskan. Har endast skrivit en sida på denna. Öhh och nu har jag typ bara två veckor kvar. Dessutom har jag inte ens läst igenom religionsuppgiften än. Och på topp av detta ska jag hålla på och fixa klart min ansökan om au pair och svara på mejl angående jobb.
Det är det enda jag egentligen kan tänka mig att göra, men jag är så trött och har så lite tid.

Det är klart att detta kan fixas tänker ni. Men jag vet om detta men istället för att göra någonting har jag istället köpt nya kläder att ha på mig på fredag då jag ska bli 200 kr fattigare för att sen må så dåligt dagen efter att jag inte kommer göra något skolarbete alls.

Det är en ond cirkel.

Men det är tydligen så jag prioriterar just nu. Får sluta med det. Så om jag inte gjort min slutdokumentation tills nästa vecka får alla som läser detta en tjuga av mig (ja jag är fattig också)

äh vad deppigt det blev nu. Får gå och träna nu. godkväll



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: