2011-02-01
 16:06:08

Tisdag.

Jag läste Mimmis blogg där hon skrev att hon läste min blogg och då fick jag dåligt samvete och kände att jag var tvungen att skriva någonting för egentligen finns här ju inte så mycket att läsa om.

Jag gjorde igår klart alla mina nutida konst uppg. Woho, tänkte egentligen skriva på min svenska berättelse idag men mår skitdåligt så har bara legat i sängen hela dagen. Sen sydde jag om ett par byxor igår också, jag testade inte dem när jag köpte dem, så när jag kom hem visade det sig att dem var för små, men jag löste det, vet dock inte hur det ser ut på har inte orkat ta på dem än, men antagligen får jag köpa nya byxor som passar denna gången. Alltså dem kostade bara tjugo kronor, plus det är till projektarbetet så ehh jaa..

Bakade världens finaste muffinsar innan, alltså dem var helt perfekt formade. Synd att det blev torra.
Hehe vad snuskigt det lät


Längtar till Österrike som satan nu



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: