2011-02-09
 21:43:15

vad ska vi blogga om idag

Först tänkte jag sno Mimmis idé om 10 saker ni inte visste om mig. Men sen orkade jag inte det längre. Sen tänkte jag skriva om hur dåligt linas äckliga matkasse är. Men sen kom jag inte på något mer att skriva om det, så det hade blivit ett väldigt kort inlägg. Men sen tänkte lägga ut en fråga och en fundering om hur man får jobb som radiopratare. Går man på någon slags uttagning, som i idol? sitter man och testpratar i en grupp? eller skickar man in en videoblogg? Livets stora gåta.

Nä kanske inte men det blev iallafall tillräckligt många tecken för att det ska kunna kallas för inlägg. bhinägg? skoinlägg? (det är det första jag tänker på när jag skriver ordet inlägg)
(använder man punkter när man skriver paranteser?) (Såhär.) (Är det okej?)

Kram till alla som känner att livet är lite grått



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: