2011-07-19
 23:36:11

Allt grönt

Fan i helvete med. Jag hade precis skrivit ett inlägg sen råka jag tryck bakåt och nu försvann allt. Jaja får väl gör om allt då!

Jag gör som Stina och använder mig av linjer för att göra radavstånd (heter det så förresten?) eftersom jag fortfarande inte lärt mig göra det på safari. Hehehe man kan göra skitmånga linjer.





Nåväl, jag läste precis Blondinbellas blogg. Och varje gång jag gör det så får jag dåligt samvete. För inte sitter jag och pluggar på någon hemtenta OCH skriver "några" kapitel på min ANDRA bok.
Nää för idag har jag:
Åkt in till stan för att växla pengar
Inte växlat pengar i stan
Handlat nya underkläder (ja ni vill veta)
Sovit middag i tre timmar
Ätit middag hos mamma
Flätat mitt hår.

Så för att få mig själv må bättre har jag precis sökt två nya jobb, eller ja ett av dem var bara en intresseanmälan. Men ändå. Det är också anledningen till varför jag bloggar ikväll. Ska kanske till och med vara så ambitiös att jag lägger upp lite NYA bilder.
Ja det ska jag.
Dessa två hängde jag med på tivolirock.


Vi shotade aphjärna på hessle.


Gjorde fancy efterrätt till mig och Jojjan dagen efter. Hon har flyttat hem till mig
på helgerna och har nu en egen hylla i min garderob.


Precis innan det förra inlägget försvann. Snygg som fan.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: