2011-07-17
 19:15:48

mellansnack

Hej bloggen, det var längesen vid talades vid. Jag har inte haft tid eller ork. Men nu har jag en stund över.

Sitter hemma hos Johanna ska se på Harry Potter ikväll, finalen. Vad kommer hända liksom? Jo jag vet ju för ska hända jag har ju läst boken ett tiotal gånger.

Johanna tycker inte jag ska lyssna på Emil Jensen för man blir så deppig då. Ja hon har väl lite rätt, men det är så fin musik att det är värt det.

Sen sist jag var här och skrev har jag jobbat, köpt en resa som går avstaplen om exakt en vecka dvs den 24 Juli. Jag har hängt en del i stan då det varit Kristianstaddagarna i en dryg vecka precis. Har träffat många spännande människor, dansat till movits, druckit öl och igår var det tivolirock med Daniel Adams-ray och Timbuktu bland annat. Det var magiskt. Var även på Martin&Martin deras första lördag för i år. Det var nog den roligaste utekvällen på länge måste jag säga. Vandrade hem, eller ja till Josefines stuga runt 05-05.30.

Jaha nu har jag inte så mycket kul att skriva om. Vet inte riktigt varför jag har en blogg egentligen.

ELLER VÄNTA! Jag har ju köpt en ny mobil för bövelen. Jag ska gifta mig med den.

Får väl lägga upp en bild då Johanna säger min blogg är tråkig för jag inte har några bilder.



Jaha så detta är då från en förfest för sjukt längesen och har inget med inläggets innehåll att göra, men det fanns inte så många bilder att välja på, på Johannas dator.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: