2011-07-21
 12:09:25

Om varje dag var som denna skulle vilja, leva i tusen, i tusen år

Eller mer som igår kanske. Det var en rätt bra dag.
Åkte till Danmark igår tillsammans med skidgänget (för att jag inte orkar skriva allas namn) Eller ja min lillebror, mamma och Bosse (lite min syster med) tillhör kanske inte skidgänget (haha fy vad det låter töntigt "skidgänget") men dem var också med.

Nåväl först åt vi frukost precis efter bron och sen sa jag hejdå till min syster som de skulle lämna av på Kastrup då hon skulle till England och chilla där i tre veckor. Sedan åkte vi till Fields som är ett jävligt stort köpcenter. Men vi stannade bara där en timme så allt jag hann med var att äta en tredje del av en hemmagjord gräddbulle. Anledningen till en tredjedel var att det var alldeles för mycket choklad.
Sedan åkte vi vidare till bakken där det var megaköer in till parkeringen. Skitkul. Så hundra år senare kom vi in och gick och satte oss på en restaurang.
Därefter åkte vi massa karuseller och käka pankakor o sånt. Av någon anledning satte jag mig i dubbleshot och hade en nära-döden-upplevelse. För det värsta var inte att den gick asafort upp neeej den gick skitfort ner också och då kunde jag inte andas, vilket jag även satt o skrek under hela åkturen.
Aldrig mer gör jag om det.
Hur som haver halv elva på kvällen tror jag vi åkte därifrån. Bra dag måste jag säga.
Idag ska jag växla pengar, tvätta kläder och antingen åka hem till Stina eller Hanna. Jag har inte riktigt fattat än hur det blev..
En hungrig tjaj
Posarna
Snyggingar
Inte lika snygga men nästan
Tror Isac fick i sig för mycket socker
Söte
Fina som attan


hugo
PUBLICERAT: 2011-08-01, 00:45:02

rubriken manne, rubriken är så najs!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: