2011-06-21
 19:37:06

Hallå

Jag kom för en halvtimme hem från min andra dag på jobbet. Jag arbetar på en fabrik där jag är gummivecklare, men eftersom vi dessa dagarna ska lära oss hur maskinen funkar och vad vi ska göra så har vi inte allt för mycket att göra. Så idag har jag i princip fått betalt för att äta frukt och dricka kaffe. Fast jag har vecklat en del också. Vad jag gör är att jag rullar gummibitar i dem storlekar, färger som det står på ordern.
Ehh ja.. Men alla är väldigt trevliga där, vilket gör allt mycket bättre.
Sen är det tänkt att vi sommarbarn, som vi så söt kallas, ska sköta arbetet själva när de vanliga går på semester.
Min pappa sa för en kvart sen han skulle dra och träna. Och han är världens segaste människa så först nu har han stuckit. Det vill säga i en kvart har han bara gjort sådär som Rebecca gör innan man ska iväg någonstans, typ irrat omkring helt utan någon mening.
Nu är jag sjukt jävla uttråkad också. Men det finns liksom ingenting att göra när jag måste gå och lägga mig i vettig tid för jag ska upp så satans tidigt imon!
Nu ska jag kolla om vi har glass hemma. Puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: