2011-06-18
 21:29:12

hej alla fina människor i världen

Jag sitter hemma hos mamma för tillfälligt och är otroligt uttråkad. Kanske beror det på att jag har farit och flängt hela veckan. Oh well dessa dagar ska ju också finnas. Hur ska man annars kunna uppskatta de roliga stunderna som min kära mamma sagt till mig ett antal gånger i mitt liv.

Vad har jag gjort då? Låt oss börja från början, det vill säga måndag.

I måndags vaknade jag upp i Bjärnum och jag och Rebban hade storartade planer om att åka till Malmö. Men klockan blev väldigt mycket så det slutade med att jag lagade väldigt god lunch till oss och vi trevade runt i den folktomma staden Kristianstad.

Åkte till Österslöv för att vara med på min systers morgonfirande då hon på tisdagen blev 16 år.

Så jag vaknade upp trött som attan på tisdagmorgon för att sjunga "Ja må hon leva" Sedan gick jag till skolan för att få mina betyg. Dem var bra, men jag önskar jag lagt ner mer tid på vissa saker. Nåväl. Gick sedan och skrev in mig på arbetsförmedlingen, dem sa att jag skulle komma tillbaka när jag var arbetslös, så det var ju slöseri med tid.

Vi käkade på Peking och precis som förra gången sög deras service! Tänker aldrig mer äta där. Jag varnar dessutom andra att gå dit, då det varken är särskilt gott och dem är sjukt otrevliga.

Jag och Rebecca satte oss i tivoliparken, jag somnade så Rebecca satt och snackade med sig själv ett tag.
Tillslut vaknade jag och eftersom vi väntade på en viss ung Hugos ankomst kunde vi inte göra så mycket mer än att sitta kvar i tivoliparken. Eller ja vi sminkade varandra, precis som om vi var två 12åringar.

Hugo kom tillslut och vi gick och handlade kött och grill sedan gick vi tillbaka till tivoliparken och grillade. Mysig kväll var det allt.

På onsdagen åkte jag, feffs och beccy till Kivik och vandrade lite, åt lite pizza och åkte hem igen. På kvällen mös vi vidare hos Rebecca med vin och mer grillat.

Vaknade ännu en gång upp hos Rebecca på torsdagen men tidigt begav vi oss mot Kristianstad för jag skulle till tandläkaren. Perfekta tänder kan jag meddela.

Jag ångrar lite att jag började skriva om allt jag har gjort denna veckan de var jobbigt, men ja det är ju inte så mycket kvar nu.

Hur som haver vi åkte till stranden, och Mimmi följde även med. Först låg vi en stund på stranden, men det var inte så jättevarmt så vi åkte in till hamnen och käkade världens äckligaste glass. Vid fem tiden åkte jag till Sophia och hängde där lite.

Och så har vi kommit fram till gårdagen. Jag och Rebecca klädde upp oss i våra finaste kläder. Eller ja, vi blev män för kvällen, för att gå på en avskedsfest. Det var en rolig kväll och jag kan bara säga att jag hade varit farlig som attan om jag varit man.

Idag har jag mest legat på Rebbans soffa och chillat. Nu är jag hemma och Isac fick ett glas cola innan, vilket gör han helkonstig. Så nu får han aldrig mer dricka cola.




Stiliga män


Din melon på banken
PUBLICERAT: 2011-06-19, 13:30:41

Jag skrattade väldigt mycket när jag läste om Peking och den extremt äckliga glassen, du har så fina beskrivningar på saker och ting hihihihi


matttan
PUBLICERAT: 2011-06-21, 23:17:03 | URL: http://mittlivirepris.blogspot.com

du ser ut som han i tintin, hihihi



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: