2011-06-06
 22:28:42

Jag gillar att du säger vad du tycker Men det du säger att du tycker säger inte mycket

Hemma efter en lång dimma. Nej kanske inte riktigt men nästan.

Det började med skattjakten i onsdags, trevlig förfest hos mig med trevliga människor. Vidare mot tivoliparken där det blev bodyshots, blottning, lapdance och so on. En riktigt kul skattjakt med andra ord. Badade i en fontän på vägen mot Sandras bror, vilket inte var det smartast jag gjort då jag insåg att jag inte hade några andra kläder med mig. Men det löste sig med en blandning av kläder från Mimmi, Sandra och Kim.

Drog vidare mot banken, men där var en timmes kö och jag och mitt huvud ville inte samma saker så huvudet bestämde att det var dags att åka hem och sova.

Torsdag, färgade håret och övade balfrisyren hos mamma. Det blev supersnyggt. Hem och packade ihop mina grejer och begav mig mot Siesta!!

Och fy för vad bra det har varit. Dansat mig yr och sjungit mig hes, druckit mig full och ramlat omkull. Hahaha fan vad bra jag är på att rimma. Jag har dock inte ramlat omkull så mycket. Det har däremot Rebecca gjort. Och lyckats bryta sin arm. Hur det gick till kommer vi nog aldrig få veta men vi antar att hon hade en riktigt kul kväll.

Introducerade Siesta för Stina och jag tror eller, vet att hon gillade det!

Hängde med Hugo en del, trevligt vart det!

Om man ska ska betygsätta sista 2011 är det definitivt mvg, och bästa främträdandet går till Mister Daniel Adams-Ray, sjukt galet bra var han!!

Kom hem runt två på natten på lördag/Söndag och det var kanske inte heller så genomtänkt då det var en viss bal igår. Men det gick nog rätt bra, var ganska trött och sliten då jag sovit max fem timmar under Siesta. Men kul var det! Och snygg var jag.

Nu ska jag avsluta detta glada inlägg med mina favoritbilder (dvs bilder där jag är sjukt snygg på) som annat folk tagit.


alltså okej, här är jag ju inte så snygg,
ser mest ut som jag inte har några läppar.
Men glad är jag, och tack Victor för du följde med
till Maxi även om jag inte köpte någon solstol!!



Trots fulbrillorna


Mys


Badringen<3


Whaddup


Balfix


Avslutar med balens charmigaste bild!


sophia
PUBLICERAT: 2011-06-07, 00:24:41

woow ja snygg blev du minst sagt, minsann!


Elsie Persson
PUBLICERAT: 2011-06-07, 12:22:09

Vilken underbart söt balflicka farmor har älskar dig


Stina
PUBLICERAT: 2011-06-07, 22:09:47

Jag tror, jag TROR att du kanske var den snyggaste tösen på balen. men å andra sidan blir man som man umgås och dom tre dagarna på siesta hängde du rätt mycket med två heta blondiner..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: