2011-06-13
 19:03:51

Måndag

Jag har två saker jag är väldigt irriterad över just nu. Det första är all jävla pollen, jag kan för fan inte andas och det kliar jättemycket i min näsa.

Och det andra är att överallt läser jag om hur jävla skitdåligt mitt liv kommer bli nu när jag tagit studenten (inte personligen om mig kanske utan om alla som tagit studenten), inte kommer jag få något jobb, mina forna klasskompisar kommer jag tydligen aldrig mer få se, jag kommer vara vilsen och borttappad för jag inte vet vad jag vill göra med mitt liv.

Är inte precis det jag vill höra. Jag lever på hoppet, eller nej, jag lever på min kunskap om att jag inte kommer tillåta detta att ske.

Sådetså.

Nu tänker jag njuta över att jag inte har några mer läxor att göra, prov att plugga till, uppsatser att skriva, jobb att gå till i en vecka till.


olivia
PUBLICERAT: 2011-06-14, 21:21:49

njut av att du har ett liv och att du faktiskt är fri att göra vad du vill!! vad stoppar dig egentligen??

det är nu du har en frihet du förmodligen aldrig mer kommer att ha på samma sätt igen(ingen man,inget hus, inga lån och inga barn....)

jag älskar dig och vet att du kan allt du vill!


Elsie Persson
PUBLICERAT: 2011-06-18, 18:06:17

Du vet att farmor älskar dig och jag vet att du blir en duktig tjej du skall lära dig att tycka om dig själv som du är och du vet att du har föräldrar och syskon som älskar dig. Olivia du är dukrig och du är söt du kommer att klara livet med och motgångar farmor önskar dig allt gott på livets stig



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: