2011-06-11
 15:42:47

Nu är det över

Jaha, då har man tagit studenten. Har nog inte riktigt insett det än, men det kommer väl.
Men gårdagen var helt fantastisk. Den började med champagnefrukost i tivoliparken och vi lyckades ha sån tur att det inte regnade. Men lite kallt var det. När champagnen var uppdrucken gick vi en sväng till fenix.
Gick sedan tillbaka mot tivoliparken men denna gången för att se 1:ornas och 2:ornas avslutningsshow. Som var väldigt trevlig! Efteråt serverades det lunch i t-baren där det både blev tal och sång. När lunchen var över, var det dags att springa ut. Eftersom vi går i ES3A så sprang vi ut först av alla. Vi mötes av ett hav av människor med skyltar på oss som små. Jag hittade min familj, släkt och vänner där jag fick en massa blommor, godis och leksaker runt halsen.
Sedan var det dags att åk flak, vilken nog var det roligaste på hela dagen. Vi åkte först runt en timme sedan släppte vi av dem som behövde åka hem, men vi andra körde en runda till. Begav mig sedan till min studentmottagning, där jag somnade i en soffa. Så trött var jag. Men jag hann precis somna innan mamma väckte mig och sa att det kommit gäster. Så då var det bara att bege sig ut och hälsa alla välkomna.
Festen var skitkul. Det åts, skålades, det hölls tal, vi dansade, ja det var en väldigt lyckad fest.
Sedan kom Sandra och hämtade mig och vi begav oss till t-baren för att fira tillsammans med alla andra studenter.
Det var också jättekul, även om man ibland inte gör så smarta saker när man har druckit.
För att sammanfatta. Det var en otroligt rolig dag som jag aldrig kommer glömma!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: