2011-06-01
 08:06:55

Snart är vi där

Om en dryg vecka tar vi studenten!

Jag är både sjukt glad för det är så mycket som händer just nu men jag vet hur jävla ledsen jag kommer vara när studentdagen är över!

Men jag ska fan njuta över det som händer just nu. Idag skattjakt, imorgon siesta och på söndag bal!!

Igår slog vi minsann upp våra tält och jag vet att detta året kommer siesta bli svinbra, och jag är ganska nöjd med att jag iförrgår övertalade Stina om att följa med. Sagt och gjort så köpte hon sin biljett igår hehe

Åh något annat jag också gjort är att byta adress så jag bor numera i vä för dem som undrar.

Nu funderar jag på att sova lite till så jag inte blir så jäkla trött som igår, iof hade jag också en jävla träningsvärk då, från att ha spelat brännboll en timme. Så vältränad är jag.

Hej


Stina
PUBLICERAT: 2011-06-02, 11:41:43 | URL: http://synonymous.blogg.se/

Olivia, om vårt liv hade varit som The Sims då hade du nog haft jättemycket såna där inflytandepoäng som gör att man kan övertala folk till vad som helst! xD



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: