2011-06-26
 20:29:50

tja

Då var helgen över, jobb imorgon igen woho. Nej men helgen har varit bra. Midsommar firades först med middag hos Rebecca, sedan tog vi cyklarna och melonen och styrde mot vittsjö där det börjades med en fest hos en Andreas. Stannade inte där jättelänge utan fortsatte färden hem till Christoffer. Och jag vet inte hur det gick till eller vad vi gjorde men kl 0600 tror jag festen dog ut. Sedan vaknade vi av att Rebeccas mamma ringer och säger att vi måste cykla hem för Lotti, alias syster till Rebecca glömt dra ut sladden till locktången.

Så det var bara att hoppa upp på cyklarna och cykla de 8 km hem. Bakis.

Kan ju säga att jag har nog aldrig mått så dåligt som jag gjorde igår. Men de hjälpte att ligga på Rebeccas soffor och äta Mariekex och dricka te. Dessutom gick de ett maraton med Paris Hiltons new bff Dubai på tv.

Vi åkte tillslut tillbaka mot Kristianstad där vi sedan bestämde oss för att åka till Fenix premiärgrejen i Åhus. Vilket var väldigt mysigt men eftersom ingen av oss var jättetaggade blev det ganska lugnt, kom hem vid halv ett och trodde att jag skulle hämta pappa eftersom han hade sagt det tidigare. Men runt 02 döck han upp och kom inte alls ihåg att jag skulle gjort det.

Idag har jag varit på min systers kalas som var väldigt trevligt, fick träffa min kusin China som kommit ner från Stockholm och nu sitter jag här och försöker läka mig själv genom tankekraft då jag blivit väldigt förkyld.

Får väl gå och lägga mig snart för att verkligen bli frisk tills imon.

Hej


Åsa Lundstedt
PUBLICERAT: 2011-06-27, 22:22:21 | URL: http://jade.se

Goddag! vad spännande dina inlägg verkar! kommer definitivt läsa din blogg igen. (: Hoppas du har en rolig vardag =P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: