2011-03-23
 18:41:23

23 mars

Eller Olivias födelsedag som även denna dagen kallas.
Jag har idag stressat som en galning till skolan för att jag kände mig skyldig att dyka upp på min sånglektion, eftersom jag inte varit där på två veckor.
Men nää, då skulle inte min sånglärare vara där.
Nåväl, hittade Jonas och vi köpte kaffe.
Sedan kollade vi på en film om Mcdonalds-fusk på arbetsmiljö och säkerhetslektionen.
Gick inte till psykologilektionen. Har lite dåligt samvete över det. Vi satt på torget och njöt av solen istället.
Åkte hem och planerade att göra massa skolarbeten, men så blev inte fallet då jag istället satte mig i fåtöljen och gjorde absolut ingenting.
Min syster kom hem och vi gick ut en runda med Leo.
Och nyss skålades det med vaccin i familjen. Det var fruktansvärt äckligt. Det är tortyr att ha kunskapen om att jag ska behöva dricka det en gång till.
Nåväl, det är vad som hänt idag. Tycker det är mycket underhållande med alla som säger grattis till en på facebook trots att man i vissa fall inte ens träffat människan. Inte för att jag klagar, jag får ju känna mig omtyckt iallafall!
Snart ska vi äta plankstek och äta tårta. Och öppna lite mer presenter! hehe



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: