2011-03-09
 18:40:56

Äppelknyckarjazz

Livet är bra, jag har varit fruktansvärt effektiv den senaste tiden. För att vara mig då. Så idag när vi slutade 20 över 12 stod jag där och tänkte, oj vad ska jag nu hitta på.

Det var en underlig känsla, brukar mest ha ångest över allt jag måste göra.
- Så vad gör man då?
Jo då gick jag, Levvan och Becky och köpte godis och glass och satte oss i tivoliparken. Det var kallt som fan men det var fint.
Sedan tyckte jag vi kunde gå till Barbacka. Sagt och gjort så gick vi dit och lekte en timme.

När jag kom hem hade klockan hunnit bli tre. Och jag satte mig i sängen och funderade på vad jag skulle göra. Jag fick en sån känsla att vara sjukt effektiv, så jag städade köket. 

Sedan har jag mest spelat bubbleshooter.

Snart fyller jag år. Endast två veckor till. Undra hur länge till jag kommer tycka det är kul att fylla år.

Och för att svara på Stinas fråga, jag tror det var vodka och fanta. Så det ser mycket mer fancy ut än vad det egentligen var. Och vad jag kan minnas är att jag inte mådde så jättebra senare på kvällen. Men den kvällen var trots allt en väldigt fin och minnesvärd kväll.

Här är två fina bilder från idag och tre fina bilder från Österrike 09

 





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: