2011-03-06
 12:40:57

hej våren

Jag har varit väldigt effektiv denna helg. Gjorde klart min essä igår och idag har jag städat hela nedervåningen, så nu ska jag jag väl slippa höra tjat om det resten av veckan woho!

Och sen är det sol ute vilket betyder att man kan ha solglasögon. Så snart ska jag köra iväg och hämta alex för att käka hemma hos pappa. Sedan blir det bio ikväll med några fina människor.

Just nu sitter jag och lyssnar på min gamla spellista från sommaren 09, så det är fullt med the sounds, the hives, miss li och jag blir lite lycklig. Det var en väldigt fin sommar. Och så helt plötsligt spelades parken, vilket gav min en liten återblick på siesta 09. Ännu ett fint minne.

Men jag hoppas mamma har tvättat klart bilen nu så jag kan få köra någon gång =)


Kram


Johnnanes
PUBLICERAT: 2011-03-06, 13:09:49

Ska vi bränna några feta skivor till Siesta med parken!


olivia
PUBLICERAT: 2011-03-06, 15:25:31

OM vi ska!


Stina
PUBLICERAT: 2011-03-07, 21:15:12 | URL: http://synonymous.blogg.se/

OLIVEN! vad tusen är det du dricker? det ser galet gott ut, vad det än är ska vi dricka det i sommar!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: