2011-03-14
 19:35:07

måndag

Det stör mig att jag varje gång när jag ska logga in på mitt bloggkonto skriver både fel hotmail-adress och lösenord.

Men vad ska man göra.
Hehe kom och tänka på en rolig dialekt nu.

Nåväl, idag byggde vi upp vår monter till projekt-mässan/redovisningen imon. Jag kom för det första in en timme tidigare än vad vi skulle för jag trodde nämligen vi hade vanlig skoldag idag. Men icke. Dessutom hade jag för en gångs skull tagit med gitarren till skolan, helt i onödan!
Och efter vi byggt upp vår monter gjorde vi en riktigt snygg skylt, la nog ner mer energi på den än vad jag gjort på hela mitt projektarbete.
Nä det är inte sant.
Sedan fick vi våra kläder och vi satte upp dem på skyltdockorna. Detta är det enda jag gjort idag. Och ändå var jag inte hemma förrän halv fem. Fattar inte riktigt vad jag gjort idag.

Och imon ska vi sitta från nio till fyra medans folk kommer och tittar på vårt arbete. Woho kul.
Längtar till fredag redan. Och till den 14 april!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: