2011-03-22
 21:26:17

Religion

Jag fyller 19 imorgon. Idag har det känts som en vanlig dag. En bra dag, ja. Men en vanlig dag. Är inte spänd över morgon dagen. Det har jag inte heller varit de senaste två födelsedagarna, men det känns ännu mindre detta året. Mamma frågade mig igår om jag ville bli gratulerad på morgonen, jag svarade automatiskt "ja" Men nu när jag tänker efter undrar jag varför, jag kommer ju vara skittrött imorgonm hade nog hellre sovit.
Men äsh JAG FYLLER ÅR IMORGON!
By the way, jag längtar till torsdag då vi har mitt favoritämne Religion!!
(Detta har inget med att göra att jag råkade läsa att Joel läser våra bloggar för att se vad vi tycker om Religion, jag lovar)


Oskar
PUBLICERAT: 2011-03-22, 22:53:38 | URL: http://www.oskarwickstrom.se

dessutom har vi religion på torsdagar inte fredagar


mirre
PUBLICERAT: 2011-03-23, 21:03:19

och det var inte från oskar utan från miranda :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: