2011-03-21
 20:39:57

saker jag gillar

Rubriken till detta inlägg kan vara lite missledande. Jag tänker inte skriva ett inlägg och saker jag gillar. Det hade blivit ett kort inlägg då. Hehehe, nej det finns mycket jag gillar. Men vad jag ville skriva om är att jag ofta säger "jag gillar att" t.ex. "jag gillar att jag tror på mitt horoskop"
För jag gillar ju inte alls att jag tror på mitt horoskop. Borde jag då säga "jag gillar inte att" när jag verkligen gillar något. Men det går inte. Det funkar liksom bara på ett håll.
Vilket onödigt inlägg detta är. Jag gillar det. Hehehe.
Men något jag faktiskt verkligen gillar är min nya macbook som jag fick i födelsedagspresent av min pappa igår. Snäll är han.
Jag måste nu läsa klart min engelska bok. Jag gillar att jag har över 100 sidor kvar och den ska vara utläst imorgon.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: