2011-03-27
 00:05:42

snart är det söndag

Om fyra minuter är det söndag. Och jag har sabbat hela min lördagssömn med att sova nästan hela dagen förrutom de timmar jag var inne i stan med Sophia.
Jag undrar om jag skruvat på värmereglaget på fel håll för här är typ 1000 miljoner grader.  Igår berättade min mamma om ett inbrott och sa vi skulle vara noga med att stänga våra fönster, så nu vågar jag inte öppna mitt.
Nåväl får väl svettas ihjäl i natt.
Igår var jag ute, det var roligt. Fast först var vi på en förfest i Vä, där jag klappade (eller snarare petade på en orm) sjukt obehagligt tänker aldrig mer göra om det.
Men trevligt var det iaf.
Idag om några timmar har jag ännu ett kalas, och jag kan känna att jag är en aning trött på att fylla år nu. Så rätt skönt när dagen är över imorgon. Fast samtidigt inte för vi ska hålla tal på svenskan på måndag och jag har inte skrivit det än, vet inte hur jag ska hinna det heller.. Åhhh varför måste hålla tal!?!?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: