2011-03-31
 14:22:54

torsdag

Jag har fortfarande inte lärt mig att logga in med rätt email. Kommer väl aldrig heller göra det.
Nåväl, jag tänker börja detta inlägget med att gnälla lite. Först och främst jag fryser är hungrig och är trött. Dem tre symtomen hänger ihop med varandra, om man äter något så blir man varm och piggare igen. Fast i mitt fall så gäller ju inte detta såklart. För jag är alltid trött, och hypokondriker som jag är, är jag ganska säker på att det rör sig om en allvarlig sjukdom.
Jag har googlat på detta och kommit fram till att det rör sig om antingen utbrändhet eller vitaminbrist.
Väldigt tveksamt att jag skulle vara utbränd haha.
En annan spännande sak är min mobil. Den har ett helt eget liv som jag inte får vara involverad i. Som idag, jag skulle ringa upp Rebecca, vilket den gjorde och så, men sen när jag lagt på så står det först att den är Josefina jag ringt till, sen ändrar den sig och det står "ringer upp Rebecca" Och det gick liksom inte att lägga på heller, och jag ringde ju inte upp henne för vi hade ju lagt på och där var ingen signal eller så.
Så jag fick plocka ur batteriet för att den skulle fungera igen.
Och ofta händer det när jag ska smsa att det inte skickas, för tydligen trycker jag inte på skicka-knappen. Fast jag nästan är säker på att jag gjort det.
När vi ändå är inne på det spåret så kan jag ta upp att jag inte vet hur man gör styckeindelning när jag bloggar från min mac. Därför är mina inlägg så kompakta.
Om någon vet, får de gärna tala om det för mig.
Igår var jag på DRÖMSÖTT, en dansföreställning av Hanna ivan och Emma Billgren som går dans i trean. Den var riktigt bra. Sedan gick vi vidare till Biljard (eller efter några turer i stan) och kollade på STRUM när de spelade. Trevligt.
Jag skolkar just nu från textilen, för jag har faktiskt prov imorgon som jag behöver plugga lite på.
Hejhej


Stina
PUBLICERAT: 2011-03-31, 21:55:15 | URL: http://synonymous.blogg.se/

Du, jag har precis samma problem med styckeindelningen när jag bloggar i google chrome. det är sjukt irriterande att behöva ha mozilla firefox och bara blogga i det. xD tack för att jag fick sova hos dig förresten, det var väldigt trevligt :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: