2011-03-17
 19:37:18

Torsdag

Seriöst. Jag gjorde det igen. Jag loggade in med fel email och lösenord.

Jag har ingen bra dag idag. Jag har väldigt ont i mina ögon och är jättesugen på saft, vilket vi såklart inte har hemma.

Men framförallt har jag en väldigt gnällig dag. Fast erkänn att jag har varit duktig på att blogga på senaste tiden. Nä jag förväntar mig inte att någon kommer svara på det. Men det har jag iaf.

Tror jag måste gå och lägga mig tidigt och vakna upp på ett bättre humör imorgon. Men det ska väl inte vara några problem då det är födelsedagsfirande för mig på kvällen!

Nu ska jag äta en kiwi och kolla på halv åtta hos mig.


Viktor
PUBLICERAT: 2011-03-17, 21:47:44

Du har varit sjuukt duktig på att blogga! Keep it up!


sophia
PUBLICERAT: 2011-03-18, 13:50:54

kommer bli as bra ikväll!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: